keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Päivä 3

Eli kolmas päivä menossa taas kerran tie kuinka monetta kertaa...

Jospa kerron hieman lisää itsestäni; kiloja on siis omasta mielestäni 30 liikaa, painoni 3 päivää sitten oli 94 kg.
Mahavaivojeni takia olen, hmnn, en itsekään tiedä millä, jonkin sortin karppauksella.. En noudata sitä kumminkaan orjallisesti, mutta olen havainnut, että ilman jauhoja, (ainakin vehnäjauhoja) elämä mahani kanssa on stressittömämpää..
En tiedä kärsiikö moni muukin samoista oireista kuin minä, mutta listaan tähän muutaman oireen, joita minulla on normi ruokavaliolla.
-Kammottava turvotus
-ilmavaivat
-jatkuva ripuli
-makeanhimo (valtava)

Osan jauhoista ja sokereiden vähentäminen on auttanut vaivaan,( ja oireitani on tutkittu kyllä lääkärissä ja diagnoosi oli jonkin sortin jauhoallergia, mutta ei vaivauduttu tutkimaan mikä!), joten näillä mennän nyt =)

Tässä eilisiä syömisiä;

-aamupala ; 1 keitetty muna, jauhelihapannari 160g (jauhoton), kahvia kermalla
- lounas; hesburgerin kanasalaatti ja kurkkumajoneesi ja normi kokista pari desiä
- välipala; pannari 100g ja 1 keitetty muna, 2 palaa tummaa suklaata (70%)
- illalla hk sinisestä tehtyä uunimakkaraa 1/4 osa, jossa täytteenä tomaattia ja juustoa 50g.
- saunan jälkeen pepsi maxia 3dl

Kuulostaako pahalta? :D

Ja liikunnasta vielä, kävelimme eilen kaupungilla vaunujen kanssa about 3h =)

2 kommenttia:

  1. Huomaan samat oireet, jos syön vaan päivän aikana paljon tai erityisesti hyvin vehnäpitoista, paljon maitotuotteita/ sokeripitoista/ rasvaista. En itse varsinaisesti karppaa, olen vaan yrittänyt siivota ruokavaliota terveellisempään suuntaan, joten jää nuo valkoiset vehnäjauhot ja sokerit ja huonot rasvat jo siinä vähemmälle. Ja lisää kasviksia, marjoja, hdelmiä, salaattia... Mulla tämä muutos on kestänyt jo useamman kuukauden, pikku tuloksia on havaittavissa, mutta mulla selvästi eniten auttaa oman ajattelu- ja käytösmallien muutos, pyrkimys kokonaisvaltaisesti terveellisempään ja puhtaampaan ruokaan. Siis enemmän kuin pelkkään ruokaan tai ruokaan ja liikuntaan panostaminen.

    Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä tietää muitakin saman ongelman kanssa olevia ja että tuloksia tulee :) Tsemppiä myös sinulle Rubiini :)

    VastaaPoista