maanantai 16. huhtikuuta 2012

haaste päivä 5

Päivä 5: Miksi haluat pudottaa painoa? Teetkö sen itsesi vuoksi?

Onpas hankalaa...
Itseni takia tietty, mutta..
Tunnustan, että kadulla vilkkuvat kuvat laihoista naisista bikineissä ja telkkarin mainokset vaikuttavat asiaan.
Jotenkin on myös jäänyt päähän mielikuva itsestä ostamassa normaalikokoisia farkkuja hintaan 19,90e kaupasta :)
Nyt en voi edes haaveilla käveleväni kauppaan ja ostavani farkkuja tai ylipäätään housuja.
Eli yritän pudottaa painoa itseni ja osittain muiden takia. Olen myös kuullut paljon ns. kavereilta painosta ja sen pudotuksesta piilovittuilun muodossa ja joskus jopa ihan suoraan sanottauna tyyliin " kävin salilla ja laihdutin paris kuukaudes 15 kiloa, koskas sä alotat?? ".. Pistää vihaksi tuollainen ja joo haluan näyttää niille närhen munat :D... En voi enää sanoa syyksi, että synnytin hetki sitten. Siitä on aikaa jo yli puoli vuotta :D
Ihan rupes naurattaa tääki vuodatus itteeni jo. Haluaisin pudottaa painoani vain ja ainoastaan itseni ja terveyteni takia, mutta ei taida onnistua. Aina taustalla häärii maailman ulkonäkövaatimukset..

Se siitä. en viitsi jauhaa sheissea koko aikaa :D
Nyt on liikkuminen ollu ihan nollassa. Varasin juuri lääkärille ajan johtuen tästä mun alati kasvavasta väsymyksestä ja painon laskun hidastumisesta. perhe epäilee kilpparin vajaatoimintaa, ( äidillä, mummulla ja siskolla se on ).. Kaippa se tarttee tutkia :/
Ei tämä voi olla enää normaaliakaan, itse olen hokenut, et on vaan kevtväsymystä, mutta perhe ei anna periksi.

Tänään on niin hieno ilma, että mennään ainakin pihalle. Kuvailen aika paljon kännyllä tuolla, joten olen miettinyt laittaisinko kuvia tänne meidän päivän topuhuista ja mun liikkumisesta ylipäätään? Ilman naamoja tietty, en jaksais jos joku tuttu tänne eksyis, ainakaan vielä..

2 kommenttia:

  1. Mä kanssa aluks ujostelin tosi paljon kertoa tutuille että pidän blogia. :D Mutta nyt se on ehkä vähän semmonen "tsemppari", et perkele mä näytän niille! :) ja tsemppiä muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ehkä rohkaistun kunhan kiloja on poissa enempi .. Toisaalta olen tänne löpissyt asioita joita kukaan muu ei tiedä.. En tiedä haluanko tuttujeni tietävän ihan kaikkea...

      Poista