maanantai 18. helmikuuta 2013

Tapahtui viikonloppuna

Viikonloppu alkoi mulla ihan kivasti susu-palapussilla :) ( note to self sisältää VEHNÄÄ!!)
Mies oli kiikuttanu mulle ystävänpäivälahjaksi sellasen ja kaksi kukkaa, orkidean ( jotka saan aina kuolemaan ilman kitumista ) ja sellasen hiiren, joka pitelee violettia sydäntä :)
Miehelle antamani lahja oli, öh, hieman henkilökohtasempi :)

Lauantaina herätys oli jo kuudelta, veli haki mut seittämän huitteissa. Ajettii meinaa Helsinkiin , mä tapaamaan yhtä mun ystävää ja veli, no teki jotain :)
Aika kaameeta muuten olla auton kyydissä pitkää matkaa kun maha vaatii stoppeja max. puolen tunnin välein. Argh!!!
Ja siis siitäkin voin vain syyttää itseäni ja rutiineja.
Poika söi illalla sellasta Lidlin kuivakakkupötköä ( näyttää käärikseltä ) ja ei se jaksanu/tykännykkää siitä ja mite mä vanhasta tottumuksesta vedin sen vikan haukun napaani. Ja se karkkipussi :(
Miten aina havahtuu liian myöhään johonkin ja miten noi rutiinit istuu noin piukassa??
Jep, oma moka :)))
Kunnialla selvittiin perille ja autopaikkakin löyty ystävän rapun edestä, hiukanko tuuria???
Ystävä oli tehny meille valmiiksi leipiä ja tarjolla oli jogurttia, leivoksia, tuoremehua, kahvia ja mulle gluteeniton leivos.
Ajatella et joku näkee vaivaa mun mahan eteen :) Olin oikeesti otettu, ei ollu halunnu ruveta pelleilee pelkän vehnättömän metsästyksessä, joten päätyi gluteenittomaan :)
Ja mua harmittaa kunnen kehannu kuvailla siellä :)
Muutenkin olin Hesassa vain päivän ja keskityin ystävääni ja hänen kuulumisiinsa ja tietty shoppailuun :)

Käytiin syömässä Hard Rock Cafessa ja oli pieni pettymys :(
Kuinka moni lukijoista on siellä käyny?
Ensinnäkään palvelua ei saa suomeksi. Lainkaan.
Toiseksi meidät yritettiin ensin tunkea jonkun muun porukan kanssa samaan pöytään ja ystävä sitte puhu meille kahen hengen pöydän. Se naapuri pöytä oli kirjaimellisesti 2 cm päässä. Ei ollu oikee toivettakaa yksityisyydestä :(
Ruokalista oli of course englanniksi ja valkkasin sitte haystack-salaatin. Annos oli iso ja jaksoin syödä vain vajaa puolet :)
Kallis oli silti seki kokemus. Salaatti 18,95€..
Sitte vaa shoppailtiin ja käveltiin takas kämpille.
Lähettii ajaa veljen kanssa kotio päin joskus neljän aikaa ja Laitilan kohalla rupes olee paha olo. Oikee aaltoili koko matkan kotiin.

Kotona heti söin ja join pepsi maxia. Hiukan vielä pyörrytti ja etosi.
Sunnuntaina ei ollu mitään ja tein pitsan ruuaksi.
Siskon ja hänen miehensä piti tulla illalla kyläilee, mutta jouduin iltapäivällä perumaan, koska paha olo tuli takas..
Koko illan etos taas. Mies kävi yksinään kävelemässä.

Tänä aamuna oli iha fine olo, mutta viimesen tunnin on taas etonu ja kauhee nälkä!! Saako äiti sairastaa??
Ollaan kumminki jo oltu lasten kanssa ulkona ja mä tei lumihommia :)
Illalla yritän kävelemään, mieluiten vaikka yksin, kaveri taitaapi olla yövuorossa :)

Että sellanen viikonloppu :)

Loppuun vielä sekalainen joukko ruokakuvaa ja ulkoilukuvaa :)
Myös mun ihkusta hiirikukasta kuvaa ja tän hetken mahatilannetta viikonlopun mahavaivojen jäliltä :)
Enjoy :D









5 kommenttia:

  1. En ole vielä käynyt hard rock cafessa, suunnitelmissa on kyllä ollut. Tällä seudulla on muutamia paikkoja, joista ei suomeksi palvelua saa.. Harmi, jos oli sulle pettymys, mutta sitten voikin kuvitella olevansa ulkomailla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa ystäväkin sano :)
      Kyllä mä englantia osaan puhua, mut entäs ne joiden englanti o huonohkoa..
      Eniten rassas se pöytäsekoilu ja se yks tarjoilija minihamees ilmaan sukkahousuja selluliitteineen :( pohkeissa tatuoinnit, tiedät kyllä mistä puhun kun meet :)
      Ajattelen vaa et niillä kävi joku viba kun samaan pöytään tunki :))

      Poista
    2. Voih.. No ainakin ne pohjetatuoinnit on käytävä tsekkaamassa ;)

      Poista
  2. Munkin on pitänyt käydä Hard rock cafessa, mut en oo viel sinne päässy.

    Toivottavasti tää uus viikko alkoi paremmin!
    Tsemppiä isosti!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin alkoi ja menee, ainakin vielä =)
      Kannattaa käydä, tuohon on vain mun mielipide ja saattaa olla ihan yksittäinen kerta. Kokeilen kyllä varmasti joskus uusiksi, vaikka 5 vuoden päästä :DD

      Poista