maanantai 4. kesäkuuta 2012

Ysikymppiset :)

Lauantaina vietettiin mökillä mun miehen 30- vuotis ja isän 60-vuotis juhlia.
Aamu alko ihan kivasti kun vettä satoi kaatamalla. Sinne meni peli-ideat..
Mökillä laitettiin paikat kuntoon ja ekat vieraat saapuivatkin :) Meitä tais olla pienessä mökissä 17 ihmistä :D
Kuvia en montaa ottanu, en halua julkasta muiden naamoja kun omakaan ei näy :)
Saunottiin, grillattiin, osa kävi heittämässä talviturkin pois. Minä en , enkä aiokkaan. En ole uinut meressä 10 vuoteen. Mulla on pieni fobia meressä uimisesta.

Muut joivat samalla, mä ja mun sisko oltiin ihan vesi ja limukka linjalla, mullakun oli lapsetkin vielä mukana. ( Ja ei, kukaan ei ollu kaatokännissä). Niinhän siinä kävi, että söin kakkua, makkaraa, kinkkukiusausta, salaattia, patonkia jne. Oli kauhee morkkis sunnuntaina. En saanu ahteriakaan ylös sohvalta. Kuskasin kaverit ja ittemme kotio yhen hujakoilla yöllä ja heräsin tytön kanssa aamukuudelta. Enkä nukkunu päikkyjä sunnuntaina, joten väsymys oli aika isoa.. :(

Mummu on tulossa tossa tunnin päästä meitä hakemaan mökille, josta mies meijät sitten hakee. Taidampa mennä siellä pojan kanssa mettään rämpimään. Sateiselta näyttää, mutta vielä ei sada :)

Synttärikakut :)


Mutta meen tästä kokoamaan tavarat valmiiksi ja pukemaan lapset =)
Tarttis varmaan taas vaihteeksi syventyä myös tähän laihikseen.. Asioiden on pakko muuttua, ajattelen aina, että asiat järjestyvät, mutta tää ei taida järjestyä pelkällä ajattelulla. Palaillaan asiaan vielä tämän tiimoilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti