tiistai 26. kesäkuuta 2012

Se olis juhannus ohi...

Ja paluu arkeen alkanut...

Oltiin jussina mökillä koko perhe. Meidän porukathan muuttavat mökille joka kesä kesäkuun alussa viimeistään ja ovat siellä venetsialaisiin asti. Piipahti siellä myös mun veli, jota ei pahemmin näe :)



 Nää vaunut on mun vanhat, eli tosi retrot :D

Valitettavasti kokosta ja ruuista ei ole kuvaa, taisi olla liian hauskaa silloin :)

Sunnuntaina mulla oli sitten hömelö olo ja mies halus lähteä lenkille lasten kera. Suostuin pitkin hampain ( olin hieman äksy sunnuntaina) ja puolessävälissä sain rakon nilkkaan ja siitäkös riemastuin. Möksötin kuin pikkutyttö loppumatkan. :D Illalla alkoi suuta ja kaulaa hieman jomottamaan ja nappasin vaan buranan ja nukkumaan.
Aamulla sain pienen slaagin kun katoin peiliin, kaula oli turvonnut olemattomiin ja kielessäkin oli jotain kummia rakkuloita.. Nice.. Onneks mulla oli se varattuna se uusinta-aika niistä verikokeista, joitten tulos pitäs tulla tänään btw.. No, jäin venaan terkkarille ja mulla on angiina?!! Nyt oon vedelly eilen ja aamulla smoothiet nassuun, pillin kanssa saan just ja just ne alas.. Katotaan vaikuttaako torstain punnitukseen..

Mies suunniteli muuten 160 kilsan pyörälenkkiä.. Aaapuva...

Mites muitten juhannus?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti