lauantai 1. syyskuuta 2012

Mirror mirror on the wall...

Tulipas vaihteeksi järkytys ja tällä kertaa syyllinen ei ollut se iänikuinen peili.
Tällä kertaa mua löi kasvoille valokuva perjantailta. Kuvan otti äiti mummun hautajaisissa.
Olen valtava, iso , jättilainen..
Mutta miten en näe sitä peilistä? Näen ison ja lihavan, mutta en tuota mitä näin valokuvassa.
Miten se on mahdollista? Miten muut mut sitten näkee? Sen valokuvan ihmisen vai joltain ihan muuta?

Toinen kkuva on otettu mun selkäpuolelta kun halusin faceen kuvaa mun uudesta tukasta. Empäs laittanut kun näin sen. Zoomailin hieman ja kysyin mieheltä mitä kuvassa on. Vastaus oli tissi.
Oikea vastaus on mun selkä läski. Siitä rintsikoiden kohalta. Ei ollu mies usko, mutta pakkkohan senkin oli kun palautin kuvan oikean kokoiseksi..

Eli mitä tästä opimme. Anna jonkun muun valokuvata sua jos laihdutat. Ite sitä ei näe. En ainakaa minä. Hyi mua ..

Laitan kuvia kun olen kotona, nyt kirjoittelen äidin luota..




(kuva googlesta)





Hahaa.. Ei vaan naurata..
Kiitti valokuvalle mun pään selvittämisessä..

2 kommenttia:

  1. tuo on kyllä niin totta..itsekin montaa kuvaa katsonut, että herranenaika, voinko tuo olla minä..herättää kummasti..vaikkakin ikävällä tavalla.. Mutta tsemiä syksyyn! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Kyllä se tästä..

    VastaaPoista