sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kuulumisia

Tässä on ollut tahaton tauko. 
Tämä viikko on ollu melkein minuuttiaikataulutettu. 
Kauheasti ripsien ja kynsien tekoa, kakkuja ja kavereita. 
Eilen haettiin valmiit kakut ja siihen päätty mun kiire. Tosin sillä kiireellä oli pahat tavat.
Eilen sen huomas vasta kunnolla. Painoa on lähteny, mutta turvotus on niin suurta, etten saa vihkisormusta sormeeni :( 
Tyttö on ruvennu aamuisin heräämään jo 5-6 välillä ja illalla ei saada nukkumaan ennen kymmentä (ja on pimennysverhot) ja minäkös olen siitä väsyny :(
Eilen herättiin taas aamulla varttia vailla kuus ja olin kyllä hetken, mitä, missä ja milloin :D 
Kakut haettiin puolilta päivin ja sitte lähettiin iskän 61-vuotis synttäreille mökille. Autossa huomasin, että rupee olee huono olo.  Olin syöny aamupalan 6:30 ja kello oli puol 2 iltapäivällä :O


Tätä on ollu koko viikon.. Ei hyvä pidemmän päälle.. 
Meillä kävi tiistaina lastenhoitajakin kattelemassa lapsia. Tulee hoitamaan viikoksi, kun lupasin töissä pomolle tehdä muutamat tuurauksen tossa heinä-elokuussa. 


Olen kyllä syömisistä itelleni aika kiukkunen ja hassuinta on, etten ole aiemmin edes huomioinut näitä järkyttäviä ruokailuvälejä :D

Ensiviikolla ei ole tiedossa kuin Porin reissu ja siinä se.

Kahvaluula heiluu pihalla ensiviikolla ja lapsilla on hauskaa :))



Mites teidän viikko meni? 
Toivottavasti blogger apps ei raiskaa näitä kuvia :( päivityksen jälkeen kuvat on vaan pikaelimössöä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti