tiistai 7. toukokuuta 2013

Hengissä nippa nappa

Ollaan tytön kanssa kirjaimellisesti vuosisadan nuhassa.
6päivä menossa ja loppua ei näy.
Tämä on jo oikeasti kamalaa. Yleensä mulla menee nuhan pahin vaihe ohi parissa päivässä, mutta nyt se jatkuu ja jatkuu.....
Tyttö oksensi jo limaa illalla ja yskimme molemmat aivomme pellolle.

Meinasin jo julkasta tässä kuvan mun nenästä, mutta ehkä säästän teidät siltä. Ei oo meinaa nahkoja jälellä.

Kesällä tarvii sitte tsempata tuolasti, että saan aikaan jotain ihan näkyvää mun kolmekymppisille :)

Pyötä tuolla odottelis, mutta ei pysty..
Olen huono ihminen ja meinaan tänään viedä pojan kerhoon autolla. Jep, koko reilun kilsan :D

2 kommenttia:

  1. Nyt on Rs-virusta liikenteessä ja sehän on hyvin runsaslimaista. Lapsen kanssa ainakin kannattaa olla varovainen! Tsemppiä ja paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapsilla se onneksi oli enemmän kuumepainotteinen, mulla taas räkä valui :)

      Poista