torstai 11. lokakuuta 2012

Syömisiä taas

Sain kerranki napsittua kuvia syömisistä yhen päivän ajalta.
Oon nyt lisänny ruokavalioon riisin, se ei tunnu saavan mahaa pieninä määrinä sekaisin ja siis kyseessä on tumma täysjyväriisi. Niissäkin on eroja?? Lueskelin kaupassa niitä ja tumma ei ole sama asia kuin täysjyvä?? Ainakaan kun vertaa ravinto- ja kuituarvoja :/
Korjatkaa jos olen väärässä :D

Aamupalaksi oli nyt muna- jauhelihaseos salaatin kera.

Lounaaksi oli edellispäiväsiä silakkapihvejä, muusia ( en tykänny) ja kermaviili- raejuustokastiketta.

Päivälliseksi oli jauhelihakastike ja riisiä. Tietty kera kasvisten :) Piimän olen myös lisänny takas, kun ei tuo maito iske:)

Illalla mies toi mulle pepsi maxia kun oli niin kauheet vierotusoireet :D En edes kittaa sitä sellasia määriä, et ei uskois tulevan vierotusoireita. Sinällään hassua, ettei kahvi ja energiajuomat tehoa muhun lainkaan, muuten elisin pelkästään niillä... Luulisin :D

Meijän ulko-oven eteen on ilmestyny syksysissi :) Siihen se ilmestyi viimeviikolla ja vielä eilen oli ton näkönen :) Sissmeininkiä :D

P.s sunnuntaina toteutuu yksi unelma <3

2 kommenttia:

  1. Syötkö sä joka päivä ainoastaan kolme ateriaa? Aika vähältä kuulostaa mun mielestä...
    Toisaalta jos se riittää viemään nälän niin eihän siinä mitään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söin mä iltapalaks pepsin lisäks puolikkaan ruisleivän :)
      Kun jätän hiilarit vähemmälle ni ei nälkäkää yllätä nii helposti ja mihis tota energiaa kotona ollessa kuluttaskaan :D

      Poista