perjantai 3. elokuuta 2012

haastetta..

Huomenta :)

Sain tuossa taannoin haasteen Neiti Micheliniltä. 
Tässä se tulee :)

1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the questions the tagger 
( the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate) 
and create 11 questions for them to answer. 
Then they must go to their pages and let them know they were nominated! 
There are no tag backs!
Eli ne faktat:
1. Olen kahden lapsen äiti ( jos asia ei ole vielä valjennut :D)
2. Rakastan pastaa yli kaiken ♥
3. Olen kissaihminen, en pidä koirista :) Sorry :)
4. Lempibändi on Apocalyptica ja Lady Gaga
5. Inhoan kesää, asia voi muuttua kunhan laihdun :/
6.Olen naimisissa
7.Olen huono keksimään faktoja :(
8. Olen tunnesyöppö ja olen ollu niin kauan kuin muistan.
9. Omaan huonon itsetunnon, johtuen painostani.
10. Olen keksinyt tekosyitä, miksen voi laihduttaa siitä asti kun sain ensimmäisen lapseni ja lihoin.
11. Yritän olla parempi ihminen :)
Jotenkin noi faktat tuntuu ihan hölmöiltä ja tyhmiltä. Ei näin aamulla saa mitään nerokkaita faktoja aikaseksi =)
Ja ne kysymykset:

1. Komein julkisuuden henkilö?
Öö, olen siitä outo etten pidä muita komeina kuin omaa miestä.. Ehkä Johnny Depp on ollu joskus hyvännäkönen, enään en tiedä :/
2. Kun olet tavoittanut ihannepainosi, millä tavalla uskot elämäsi muuttuvan?
En ole ajatellut asiaa muilta osin, kuin, että voisin ostaa kaupasta niitä pirun vaatteita.
3. Millainen on vaatekaappisi järjestys? Minkä perusteella valitset päivän asusi?
Ylinnä on villapaidat, sitten tunikat ja t-paidat. Sitten topit ja leggarit. Mulla on aina nykyään samat vaatteet, toppi+tunika tai iso t-paita ja leggarit. Farkkuja en omista tällä hetkellä. Turha ostaa, leggarit on mukavammat ja joustavat =)
4. Jos olisin lampun henki,mitkä kolme toivomusta esittäisit minulle?
OI herranjumala, taio mut laihaksi? :D Ehkä voisin pyytää muuttamaan mun ajattelutapaa ruokaa kohtaan. Helppohan se ois laihduttaa jos ruoka olis ihan vaan elossa pysymistä varten ja nautinnot tulis muualta.
5. Mikä on lempiostospaikkasi?
H&M, Gina tricot ja Cubus

6. Haluaisitko olla julkisuuden henkilö? Miksi/mikset?
No en. Tarttis aina olla kuosissa ja meikit naamalla :D
7. Olitko hyvä koulussa?
Kohtalainen. Matikka ja ruotsi oli ainoot vitoset :D
8. Mikä eläin olisit? Mikä teissä on samaa?
Sika :D Olen jopa kiinalaiselta horoskoopilta sika :D Syöminen meillä on samaa, mutta oikeasti haluisin olla se kärpänen siellä katossa :D
9. Mitä teet kun aika käy pitkäksi?
Syön. Ennen enemmän ja nyt opettelen tunnesyömisestä pois. Välillä onnistun ja välillä en..
10. Mihin matkustaisit jos sinulla ei olisi mitään rajoitteita? Kenet ottaisit mukaan?
Perheen ja johkin autiolla lämpimälle saarelle. Voisin hillua biksuissa :)

11. Mikä on yleisin ajatuksesi ensimmäisenä aamulla?
Eka ajatus oli, että väsyttää. Se taitaa olla aika tasoissa sen kanssa, että onnistun laihduttamaan.
Voi kamala näitä haasteita. Olen vaan niin urpo vastailemaan :D
Haastan seuraavat: Neiti tekosyy, Sotanorsun, Erican, Rubiinin, PinkyBling, Nokkonen,Pony.

Kysymykset teille :)

1. Miksi laihdutatat? Se oikea syy :)
2. Pahin tapasi?
3. Lempijuomasi?
4. Miten päin pidät vessapaperirullaa telineessä?
5. Mitä syöt useimmin?
6. Kuinka monta kertaa olet laihduttanut?
7.  Petaatko aina sängyn?
8. Paras luonteenpiirteesi?
9. Millainen riitelijä olet?
10. Miten muut suhtautuvat laihduttamiseesi?
11. Kerro kolme hyvää asiaa sinusta :)

3 kommenttia: