perjantai 16. joulukuuta 2011

päivä 5

90.9kg

Näin vaaka herjasi aamulla.. Nestettähän tuo vaan on, joten en edes hihku.. Ensiviikolla näkee vasta lähteekö paino alaspäin vai mennäänkö perse edellä puuhun :D

Liikunnat jäi taas eilen vähemmälle, kun mulla oli hammaslääkäri( JEE!) ja sieltä mentiin suoraan kauppaan.
Kaupasta mukaan eksyi normi kiinankaali/jäävuorisalaatin sijasta mukaan keräkaali!? Siis minä ostin  kaalin???
Rehut ja minä ei tykätä toisistamme kovinkaan paljoa, vaikka olen kokkikoulun joskus aikoinaan käynyt, silti löydän itseni ihmettelemästä mitä rehuista kuuluu tehdä, jotta ne maistuu... ja aina päädyn samaan vanhaan kunnon VOIHIN :D

Mutta siitä kaalista.. Päätin kokeilla tehdä siitä sellaista salaattia, kun joskus ainakin sai pitserioista mukaan..
Siis suikaloin kaaliln todella ohueksi ja lisäsin joukkoon öljyä, valkoviinietikkaa, valkosipulimaustetta ja mustapippuria.. Suikaloin joukkoon punaisen paprikan ja annoin olla jääkaapissa pari tuntia.
Ja hemmetti, siitähän tuli oikeasti hyvää! Hyvä minä :D

Tässä eilisiä syömisiä;

aamulla
- vettä 0,5l
-eilistä kanaa 200g, papuja 2dl ja kermakastiketta 0,5dl, lisänä normaali vihersalaatti

-välipalaksi join kahvia kermalla

lounas
-2 löysää munaa, karppipannaria 100g ja 2 isoa tomaattia

illalla
-kanasuikaleita 130g ja kastiketta 0,5dl, sieni 80 joka täytetty punaisella koskenlaskijalla 2tl ja kiedottu kahteen pekoniin
- kaalisalaattia 200g

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti